استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مسی سه‌شنبه رسما آبی‌پوش می‌شود | بارسا حریف الهلال نشد

  • کد خبر: ۱۶۷۵۳۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
مسی سه‌شنبه رسما آبی‌پوش می‌شود | بارسا حریف الهلال نشد
الهلال آماده است تا روز سه‌شنبه به صورت رسمی انتقال لیونل مسی به این باشگاه را اعلام کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسی امشب برای آخرین بار با پیراهن پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر کلرمون به میدان خواهد رفت.

قرارداد این بازیکن با پی اس جی به پایان می‌رسد و دو طرف برای امضای قرارداد جدید با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند و او به دنبال ترک پاریس و کسب تجربه‌ای جدید در دوران حرفه‌ای فوتبالش است.

در حالی که هواداران بارسلونا امید زیادی به بازگشت اسطوره این باشگاه داشتند، اما شرایط مالی بارسا و قوانین سختگیرانه فرپلی مالی لالیگا این اجازه را به او نداد. علاوه بر این، نزدیکان این ستاره آرژانتینی مدعی شده‌اند که آن‌ها پیشنهادی رسمی به مسی ارائه نکرده‌اند و او قصد ندارد بیشتر از این برای تیم سابقش صبر کند.

روزنامه اسپورت مدعی شده که انتقال مسی به الهلال تمام شده و این باشگاه عربستانی قصد دارد روز سه‌شنبه این خبر را به صورت رسمی اعلام کند و از این خرید جذاب و باورنکردنی رونمایی کند.

در این خبر گفته شده که این بازیکن قرار است در تاریخ ششم ژوئن پاسخ مثبت نهایی را به این باشگاه بدهد و آن‌ها تمامی کار‌های اداری و قرارداد‌های لازم را آماده کرده‌اند تا در همان روز به امضا برسد و خبر انتقال مسی به الهلال هم در همان تاریخ اعلام شود.

اسپورت تاکید کرده که الهلال آماده است تا مبلغ ۴۰۰ میلیون یورو به صورت سالانه به مسی پرداخت کند که تقریبا دو برابر مبلغی است که کریستیانو رونالدو در حال حاضر از النصر دریافت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->